Ieved stadionā zvaigzni

“McDonald’s” vienam bērnam no Latvijas dāvina iespēju doties uz 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēli

 

Vadošā restorānu ķēde “McDonald’s” kampaņas “Ieved stadionā zvaigzni!” ietvaros sniegs iespēju vienam bērnam no Latvijas, vecumā no 6 līdz 10 gadiem kopā ar vienu no vecākiem doties uz 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēli Krievijā, Maskavā, 15.jūlijā un kā čempionāta oficiālajam spēlētāja pavadonim pirms spēles ievest stadionā kādu no futbola zvaigznēm.

 

Lai noteiktu bērnu, kurš pārstāvēs Latviju 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēlē, “McDonald’s” sadarbībā ar futbola skolu METTA, orgnizē atlases sacensības, kurām var pieteikt ikvienu bērnu vecumā no 6 līdz 10 gadiem. Atlases sacensības norisināsies š.g. 8. aprīlī no 10:30 līdz 13:00 “Elektrum olimpiskajā centrā”, Rīgā, Grostonas ielā 6b. Reģistrēties sacensībām var no 19.marta līdz 1.aprīlim, aizpildot pieteikšanās anketu mājas lapā www.mcdonalds.lv/futbols.

 

“Mēs priecājamies, ka šogad varam piepildīt kāda Latvijas bērna sapni – satikt savus varoņus un vērot 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēli klātienē! Šī ir jau sestā reize, kad Latvija piedalās “McDonald’s” starptautiskajā programmā un vienam no Latvijas bērniem ir iespēja doties uz šo grandiozo futbola notikumu. Satikt vadošos futbola spēlētājus, plecu pie pleca ar vienu no viņiem izejot stadionā, –  tas būs neaizmirstams piedzīvojums, kas paliks atmiņā gan bērnam, gan viņa vecākam,” saka Vladimirs Janevskis, “McDonald’s” vadītājs Baltijas valstīs.

 

2016.gadā mazais Krists Komorovskis, kuram tad bija 8 gadi, uzvarēja “McDonald’s” rīkotajā kampaņā “Ieved stadionā zvaigzni!” un devās uz UEFA EURO 2016TM Francijā. Bet 2014. gadā kampaņā uzvarēja Linards Lazdāns un devās uz FIFA Pasaules Kausa finālspēli Brazīlijā kopā ar tēti Jāni. Šī gada atlases sacensību uzvarētājs kopā ar vienu no vecākiem dosies uz 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēli, kas norisināsies 15.jūlijā, Krievijas galvaspilsētā Maskavā. Balvā uzvarētājam un viņa vecākam “McDonald’s” nodrošinās pilnībā apmaksātu ceļojuma komplektu: aviobiļetes, uzturēšanos viesnīcā, pilsētas apskati, iespēju klātienē apmeklēt 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēli, kā arī dāvanas un suvenīrus. Uzvarētājs piedalīsies arī īpašā programmā kopā ar programmas dalībniekiem no citām valstīm.

 

“Šī ir fantastiska iespēja bērnam un vecākam, un es teiktu – vienkāršākais veids, kā nokļūt 2018 FIFA World Cup RussiaTM finālspēlē! Sacensību uzdevumus šogad esam veidojuši viegli izpildāmus un aizraujošus, lai tie būtu pa spēkam ikvienam bērnam, neraugoties uz to, vai viņš apmeklē futbola treniņus, vai arī vēro futbola spēles mājās ar ģimeni pie televizora ekrāniem. Sacensībās bērnam kopā ar vecāku būs jāveic kopumā seši uzdevumi. Katrai vecuma grupai uzdevumos būs sava grūtības pakāpe, tādēļ vienlīdzīgas iespējas uzvarēt ir gan 6 gadus vecam, gan 10 gadus vecam dalībniekam!” saka Ģirts Mihelsons, futbola skolas METTA līdzdibinātājs.

 

Pieteikties sacensībām var no 19.marta līdz 1.aprīlim, aizpildot pieteikuma anketu mājas lapā www.mcdonalds.lv/futbols un norādot informāciju par bērnu un vienu no vecākiem. Uz atlases sacensībām 8.aprīlī dalībnieki aicināti ierasties kopā ar visu ģimeni, jo aizraujošas aktivitātes un izklaides būs pieejamas arī tiem mazajiem un lielajiem apmeklētājiem, kuri nepiedalīsies oficiālajā atlasē.

 

Par mums:

“McDonald’s” ir vadošais ēdināšanas uzņēmums Latvijā pēc apmeklētāju un darbinieku skaita, kā arī finanšu snieguma un investīcijām. “McDonald’s” 12 restorānus Latvijā vidēji gadā apmeklē vairāk nekā 8 miljoni viesu, un “McDonald’s” nodrošina darba vietas 660 darbiniekiem.

“McDonald’s” Attīstības licences turētājai Maltas kompānijai “Premier Capital” pieder 140 “McDonald’s” restorāni Baltijas valstīs, Maltā, Grieķijā un Rumānijā, nodarbinot vairāk nekā 7500 cilvēku.“Premier Capital” ir Maltas kompānijas “Hili Ventures” meitas uzņēmums. “Hili Ventures” ir “McDonald’s” un “Apple” attīstības licences turētājs vairākās valstīs, kā arī darbojas loģistikas, inženierzinātņu, tehnoloģiju un nekustamo īpašumu jomās. “Hili Ventures” ir “CMA CGM”, “IBM”, “Konecranes”, “Lenovo”, “Microsoft”, “NCR”, “Peterson”, “Diebold Nixdorf” un daudzu citu globālu zīmolu partneris.McD_PLayer Escort_2018_A5_Lat-01

Attachment

McD_PLayer Escort_2018_A5_Lat-01